FREDAG

image2
           Här är mitt "Gullefjun KRYDDAN"

image3

Här har ni då TJH-Räddning Mr " PAKO "


Tjoo flöjt!!

Nu har jag jobbat mina 24 timmar,,, gick in ett pass tidigare pga sjukdom på jobb   detta innebär att jag nu är långledig, så skönt,, ska bara plita ner lite här o sedan se till o  byta om till de vanliga kläderna(skitiga hundkläder alltså)  därefter blir det en låååång prommis på Söderåsen, idag ska jag se till o ta med fika.

Underbar prommis idag med lite inslag av uppletandeträning :-)
sedan blev det lång siesta härhemma (lite för lång) fattar inte varför jag är så förbenat trött?

Nu ska det lagas lite kvällskäk + jag ska fixa till "Krabbelurer" för imorgon ska det tränas i Höör så då behövs det matsäck.
Pako ska träna skogssök och Kryddan ska få träna i spår  ska bli kul o se hur mkt hon kommer ihåg :-)  har inte kört ngt spår med henne på väldigt lång tid.
*** Nu har jag stekt dubbel sats "Krabbelurer" 1 sats till mig och 1 till hundgodis :-)


Kommentarer
Postat av: A-M

Härligt med långledighet! Hittade du kopplena?

2008-01-11 @ 15:54:10
Postat av: A-M

ÅHHHHH, vilka fina bilder. Och där är min favvis Pako. *Minns när vi busade han och jag*

2008-01-12 @ 15:23:36
Postat av: A-M ,Pako o Kryddan

Jajamenasan där är han den lille bastarden
hörredu du är hans favvis oxå *veta*

2008-01-12 @ 19:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0