Alla Hjärtans dag.

image11image12image10

Morning på er alla!! Idag råder det TOTAL skrytvarning i min blogg vill ni inte läsa så hoppa vidare *flinar*
Idag är det tydl " Alla Hjärtans Dag
Det är en underbar morgon i Skåne hög luft rosa himmel inte ett moln just nu iaf *garderar mig*

Träningen igår med kryddan gick superbra känns som om vi har kommet ett rejält snäpp frammåt.
Vi kördes i 3 olika stationer..
Vi fick börjaa med Framförgåendet..... Fick beröm för det är bara den sista knycken kvar sedan sitter det och jag kan påbörja att småpela på det momentet riktigt ordentligt
Därefter var det Apportering,,, hmmm detta är vår Akilleshäl Kryddan kan detta speedar ut som en Gasell plockar apporten meeeeh oiden knutiga delen sedan hänger den där som en dålig cigarr :-) fick riktigt bra tips på hur vi ska träna detta bara att kämpa på

Därefter var det Linförighet för Thomas som är en riktigt hård bedömmare vi började med vanlig marschering med svängar,kontakt som prio,  därefter var det marscheringar med halter.... hehehe Thomas var tyst en stund när vi var klara sedan kom det "Detta var riktigt bra" därefter sa han att " hmmm jag vet inte riktigt vad jag ska kritisera eg" Detta är riktigt stort att få den kommentaren från honom...
det enda han kunder kritisera var att Kryddan släppte kontakten vid en sväng och att jag ska torrmarschera för vid en v,sväng så såg det ut som om jag inte visste hur jag skulle få till det...

Emellan stationerna så tränade vi på hoppet,läggande,ställande inkallning med ställande,stegförflyttningar v,svängar med backande oxå Budföring.. Allt gjordes med Kryddans totala gillande typ "Yes kom igen kärring nu kör vi och gärna i full hastighet" Kryddan speedar upp sig emellanåt men då är det vila som gäller för damen.
Detta gör mig ju def inte mindre intresseradav att träna som vi gör nu,,

Kommentarer
Postat av: A-M

Mer fina bilder....
Den där rosen som kostar 40, och som jag trodde kostade 80 idag...Jag ljög visst. Den kostade baraaaaaaa 125 *svimmade*
Du..Jag är bästa A-M, du..näst bäst :-)
Eller som Amanda brukar säga: Vi är lika bästsilastiska!!

2008-02-14 @ 16:12:59
Postat av: A-M

En Ros för 125 spänn*SVIMMAR*
rosor är ju inte ens fina *spontankräks*

2008-02-14 @ 16:22:14
URL: http://retrivrarna.blogg.se
Postat av: A-M

Jag lovar, maten smakade super....
Imorrn ska vi prova någe nytt. Stora cous-cous, minns ej vad de kallas. Till det blir det tzsatsiki och en fläskarre.

2008-02-14 @ 21:21:00
Postat av: A-M

Svarat dig i min blogg.

2008-02-18 @ 19:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0