Sista Tävlingen för i år

  • På väg till sista tävlingen för i år.... *** Hemma igen från tävlingen inga höjdarpoäng idag inte pga att Kryddan satte sig upp på platsen vilket blev ett avdrag på 20 poäng,,, :-(
    Så här ser siffrorna ut för idag
     
  • Plats 5 Fritt följ
  •  8 Läggande 10
  • Inkallande m ställande 9
  • Rutan 10
  •  Apportering 7
  •  Hopp öv hinder 10
  •  Fjärr 8
  •  Helhetsintryck 10
  •  Summa 163
  • Nu är iaf Lp 2 i hamn Idag kan man lugnt säga att vi var helt osynkade jag kunde inte släppa förtreten av platsen och Kryddan var som en riktig studsiboll hehehehe trol för att jag då var lite irriterad stackars Kryddan *flinar* Men detta har helt klart varit en Tävlingssäsong som har varit extremt bra och def svårslagbar ...

Kommentarer
Postat av: Bea*

Hejdär :) allt bra med dig?

2008-12-13 @ 16:04:46
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej!

jag tänkte tipsa dig om någonting du verkligen bör testa, har du hört talas om GratisMode? Det är en ny gratissida där du får gratis presentkort på upp till 1000 kr på! glöm gratisbio och alla andra sidor som tar åratal att samla ihop poäng på!

Du börjar med 50 p, och sen får du 40p om du skriver om gratismode på din blogg eller bdb, värvar du en aktiv medlem får du 50 p, du märker själv hur snabbt det går att samla poäng, självklart finns det massa mer att göra, läs på hemsidan, det går riktigt fort att samla poäng, jag själv har nu kommit upp så jag kan få ett presentkort på 300, men jag satsar på 1000 och är snart där! Gör det du med, bli medlem via min länk så börjar du med hela 50 poäng!

http://www.gratismode.se/?c=1486

2008-12-13 @ 16:11:04
Postat av: M&M

Hallå.

Grattis till Lp2, starkt jobbat. Nu lär det inte bli så mycket tränande till våren då det känns som att den mesta tiden man kommer att lägga vad det gäller hund är instruktörsutb.

Det skall bli spännande att se vad som väntar med det.

Vi höres.

2008-12-15 @ 06:29:07
URL: http://www.maxtheman.se
Postat av: Peggy m flock

Ni är ändå BÄST! Många kramar från supporterklubben "Reloads";) Stort grattis!

2008-12-15 @ 06:43:11
URL: http://www.kennelreloads.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0