Osså var det Torsdag

Sådärja,, fullt ös och emellanåt total medvetslös...
Här har man fixat o trixat med att byta tur på jobb för att det är tävling på Lördag för vår del,, skulle ha gått av mitt pass då kl 9,00 och normalt sett så brukar det vara samling mellan 8-9 på morgon el hur??
Får ett Pm SAMLING kl 12.15 hmmmpppf
ja ja inget ont som inte har ngt gott med sig,, jag hinner att köra igenom Kryddisen rejält iaf innan det är dags vilket inte är fel,, hinner även att vara på tävlingen i mkt god tid ,, vilket jag eg vill för att Kryddan ska varva ner lite och bli bekant med stället.
Min kropp och jag är inte speciellt synkade just nu  jag vill sova men kroppen säger att när klockan är 03.00 jaaa då är det dags att gå upp   vaknar och är klarvaken stört omöjligt att somna om,, knorrar lite.
Idag  ska jag sticka inom vårdcentralen o fått tagit en massa prover .
Men nu är det prommis som står på schemat   
Skåne har just nu regnuppehåll och kallt väder *skönt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0