Mitt liv färdas just nu med ljusets hastiget.

Detta kommer att vara den veckan som går till historien i mitt liv,,, Jisses flera inplanerade möte osv varje dag *spontanspyr* + röntgen,provtagning och gärna hinna med att träna hundarna......
Därefter ska jag hinna att putsa väggarna i köket. måla panelen sätta upp taklister osv + tvätta taket i V-rummet för att sedan försöka få lite tid i helgen till att måla om det...
Måste ju träna eftersom vi har sista tävlingen (jag o Krussidullan) den 13/12
Summering av denna tävlingssäsongen= Magnifik helt enkelt  
5 starter i Lydnad          3 st i Lkl 1 och 2 st i Lkl 2 alla har resulterat i uppflyttningspoäng och Pallplacering
1 start i Appell/spår = Uppflyttade och pallplacering
Jag är så grymt nöjd så det finns banne mig inte ord för det.. Superstolt ägare till Kryddan :-)
Ska boka in privatträning hos Jan Gyllensten nu efter alla helger och kommer att försöka få tid typ varannan månad hos honom..Det får banne mig kosta vad det vill  för nästa säsong jaaa då börjar det bli bra mkt svårare + vill ju nå delmålen som är uppsatta för att därefter komma till slutmålet som oxå är satt..
Vad det är?????   He he det är en hemlis men jag kommer att berätta det framöver när vi börjar närma oss det...

Nu den 5/12 ska jag på utbildning M1 och den 8/12 är det Specialpedagogik som ska klaras av  när det är klart ja då blir det lite vila på utbildningsfronten  iaf fram tills den 3/2-09 för då påbörjar jag intstruktörs utbildningen inom Sbk ska bli jäkligt spännande *ser fram emot*
Klippt av allt hår har jag oxå gjort  ja ja nästan iaf....
Shit vilken bra frissa jag har ramlat över  bara att tvätta håret låta självtorka oxå i med lite jox    voilá KLART      snyggt som attan (tycker iaf jag) som om jag hade lagt ner massor av tid *gillar*

Kommentarer
Postat av: Kitty å flåcken

Och............. får vi se nån bild på frissan då

;-)

2008-12-01 @ 18:36:55
URL: http://www.hundtrim.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0