Gnälldagen

Hemma från jobb + extra jobbet,,skönt att det är avvklarat ledig tills på Måndag Är så jäkla trött + har ont i varenda jäkla del av denna skitkroppen (glömde bort att ta cortison igår) Nu är jag sååååå trött på detta så det finns inga ord för det. Att behöva kämpa för varenda jäkla grej som ska göras typ ,träna hundarna,jobba,renovera, att bara sitta på ett möte är svinjobbigt eftersom jag inte kan hålla koncentrationen ngn längre tid fortf sviter från hjärnhinneinflamationen.. osv osv Nu tycker jag faktiskt jäkligt synd om mig själv*ömkar massivt* Helt ärligt detta tar något som tar enormt på psyket. Nu är det iaf sista tävlingen imorgon för i år.. Därefter är det dags att ta tag i konditionsträning av både Pako o Kryddan för att de ska vara på topp i Vår. *YES* Väggarna är slipade och spacklade för 2:a gången Hundarna är rastade och fått lite träning.. Veden är på plats härinne. På Söndag kommer min Farbror hit för att sätta upp det sista kaklet över spishällen och när det är klart åker den nya fläkten upp :-) emellantiden ska det sättas upp belysning under överskåpen..flera kontakter lister i taket, köksluckor ska målas väven på plats och väggarna ska oxå målas så med liiiite tur ja då blir det trol klart innan Julen*hoppas*

Kommentarer
Postat av: M&M

Hallå.

Vill bara önska dig lycka till helgen tävling, förväntar mig en framskjuten placering ;-).

Vi ses på måndag i Åstorp.

2008-12-12 @ 15:38:05
URL: http://www.maxtheman.se
Postat av: Anonym

Hallå.

Vill bara önska dig lycka till helgen tävling, förväntar mig en framskjuten placering ;-).

Vi ses på måndag i Åstorp.

2008-12-12 @ 15:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0