Torsdag

Morrn!
Sjukvården är ju fantastisk??????
Sitter i kö ca 45 min för att få beställa tid till Läkarcentralen,,, beskriver vad som är galet ,,får då frågan "Vad tror du själv att det är????? "
Svara lite lätt irriterad "Hade jag vetat vad som är fel hade jag dels varit Läkare och inte behövt ringa er"

Annars är allt bara bra i detta hem.
****
Just hemkommen från Läkarcentralen,,, fortfarande lite chockad,, Jisses vilken bra Läkare jag har träffat på idag.. tog sig tid har fått mer el mindre utföra ett mindre aerobic pass :-) tror knappt att det finns en del av kroppen hon har missat + fått ta en massa blodprover osv är allt ok jaaa då hör jag inget ifrån henne..
Hon skrev ut medicin + ett recept på "Sluta röka tabletter"
Jag är helnöjd,, hittade inget fel på mig men är trol överansträngd så jag ska helt enkelt dra ner lite på tempot,,, hur lätt detta nu är. Flinar åt en sak faktiskt,, förnär hon undersökte mig så bara kom det helt plötsligt" hmmm har du fått barn" när hon såg ärret efter kejsarsnittet hehehe jepps svarade jag 3 st,,,,,, oj oj oxå har du såååå fin mage svarade hon... egot i mig vaknade så nu är det bara så att jag har ursnygg mage*till ert onödiga vetande* När vi satt o gick igeno alla negativa effekter på tabletterna mot rökning så kom det upp att man kunde få ökad matlust och att det då res i viktökning meeeeh tyckte Läkaren att det gör ju inget att du går upp i vikt för du är väldigt smal " Hmmmpppfff"


Kommentarer
Postat av: Kitty

Jehepp de va väl de jag skrev i förra tråden ;-)

2008-08-21 @ 21:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0