Deppar

Morrn!
Har tillbringat natten med att vandra rundor i hemmet + trädgård,, värken släppte i höfter men började små mala i v,axel istället, inatt satte det riktigt fart så jag har alltså inte kunnat ligga el sitta still utan bara vandrat rundor,,,, i nuläget går det inte att lyfta v,ärm   shiiit vad jag är trött på detta,,
Har varit på en prommis med hundarna  vilken tur att man bor som man gör + att dom kan vara lösa,,,,
Så nu sitter jag mer el mindre o väntar på att det ska avta o sätta sig någon annanstans,,,
Man kan ju bli knäckt för mindre *deppar*
*** Nu har jag iaf ringt till Läkarcentralen och förhört mig om proverna vara klara meeeeh det kommer svar nästa vecka på vissa av proverna,, men däremot fick jag veta att sänkan är högre än normalt vad nu det innebär...
Samtidigt krävde jag att människan jag pratade med gick in o la en lapp till Läkaren att hon skulle ringa mig idag  orkar inte med en natt till...
Hela helgen är fullbokad med grejor jag verkligen vill göra men som jag får trol får avboka  vet ju för f_n inte var jag har ont när jag vaknar........
Trött på mig sjäv är jag nu känner mig som en riktig gnäll kärring

Kommentarer
Postat av: Astronauten

Kolla gärna in mina foton! :)

2008-08-22 @ 14:48:25
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0