Äntligen Måndag

He he he pekar på överskriften och förtydligar det är arbetsdygn vilket innebär vila ifrån hundträning ;-)

Jisses vilken helg.... bara hållt på med andras hundar ja och mina egna så klart..
Inträdesprovet gick kanoners av 9 ekipage så var det vara ett somföll bort pga utfall vid hundmöte
2 av de som gjorde inträdesprovet gjorde dessutom delprov 1 oxå  båda fixade detta med Bravur.....
Pako var "störningshund" ja även Kryddan åkte på att vara detta... när allt var klart så fick Pako ett ruinsök som kursarna la upp  hehehehehe där fick jag så jag teg ,,dom rackarna lurade mig lite *hur kul som helst*
MenPako lurade dom iaf inte,, han klarade deras lilla spektakel fint *jättenöjd*
Kryddan fick ett appellspår på gräs  Detta fixadeKryddan galant *glad*
Igår var det då spårträningen på Åsen..... Kryddan fick 2 spår gick riktigt bra båda två *kanoners*
Därefter åkte vi hem o vilade ngr timmar därefter körde vi till Höganäs för att träna Lydnad o presentera planen för Kryddan  hmm hon var lika speedad som om hon inte fått tränat på ngr dagar *min lilla galna virrpanna*

Idag blir det bara vars en cykeltur därefter sticker jag till jobb......


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hallå!
Jag fick en kamera i helgen så nu har jag lite bilder på mina goldisar.
Ha en bra dag!

2008-04-14 @ 12:38:52
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0