Ruggigt väder!

Hej på er.
Nyheter i retriverlägret,,, Jag och Krydda har avslutat vår karriär inom Söket och kommer att lägga allt krut på Lydnad och kanske ett spår då o då.
Som vädret är just nu är det lite tufft med värk i kroppen.
Nyhet nr 2 --> har varit rökfri i 5 hela dagar,, tufft vissa perioder på dagen men det har gått bra hitintills.
Imorgon är det tävling för vår del i Lkl3 på hemmaplan ---> Nervöst
På Onsdagen den 19/5  sticker jag och Krydda upp till Stockholm för att träna med Nina o Kenth Svartberg i 2 dagar och Fredagen avslutas med en tävling i Bro-håbo Bk på deras kvällstävling  ska bli riktigt skoj att starta där ingen har en aning om vem man är :-)
Nu ska det traggeltränas ,,,Så blir det  när man har en supermissil som har ett mkt selektivt minne jaaa då vilas det INTE iform , jag har kommit fram till att Krydda går som bäst när vi tränar 1-2 ggr per dag.
Pako o Sara gör enorma framsteg inom Agillity det är så himla kul att se deras samarbete ,, jag bara njuter :-)

Kommentarer
Postat av: Anna, Hålli & Q

Hoppas det gick bra på tävlingen!!



Må bäst!

Anna

2010-05-08 @ 15:01:44
URL: http://hem.passagen.se/hfjallet
Postat av: Jeanette

Du är med på att det är en och en halv vecka kvar innan vi åker upp t svartbergs väl? ;-)

2010-05-08 @ 16:57:06
URL: http://www.dizza.se
Postat av: Annette

Hallo... Hoppas tävligen gick bra? Det var otroligt kul att träffa dig du är verkligen super skön!

kram

Annette o Frizbie 08orna

2010-05-26 @ 22:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0