Helgen som bara försvann

Hela helgen har gått  åt att fixa här hemma  det har skurats en massa, flyttat om möbler osv osv + jag har hållt på med mitt projektarbete som ska redovisas nu på Tisdag.
Innebär att jag ska hålla en Lektion i "Hundens sinnen" på 40 min Piuhhhh nervigt värre.
Jag har även fotograferat hundarna lite men saknar mitt Photoshop som attan   det programmet är i den andra datorn och ska flyttas över till denna som jag alltid använder nuförtiden.
Men som sagt ma hinner inte med allt.
Kryddans fukteksem är inte mkt bättre pga den lilla damen är en fena på att klia upp det så fort hon får en chans ,det blir väl en tur till veterinären tror jag.

Min goding nr 1



Min Galenpanna nr 1



oxå har vi då "Gråmanns" lille Xigvard


Kommentarer
Postat av: Kitty å flåcken

Åååå Xigvard eeeee söööööt! Dina hundar e med fina men lille Xigge e ju valp nussig ;-)

Kram kram

2009-05-27 @ 14:36:56
URL: http://www.hundtrim.nu
Postat av: Alexandra

Ahhh är det din lilla Gråben>??? Full fart som vanlogt ser jag hihihi du är galen kramar

2009-05-28 @ 07:28:04
URL: http://www.alexhoff.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0