Äntligen är det fint väder.

Nu har jag haft långledigt såååå skönt.  Trädgården har fått en röjning och är väl inte riktigt klar ännu men förhoppningsvis blir den klar idag :-)
Det har blivit en hel del prommenader osv men tyvärr ingen simmträning för att Kryddans fukteksem har varit riktigt besvärligt. Nu är det iaf läkt.
Igår var vi hembjudna till Mia på middag,, grillade och mös 2 golden + Jack russel och 2 dvärgpudlar alla i en salig röra.
Mia lekte fårklippare och har klippt ner både Pako och Kryddan så nu har jag fått  2 st hundar som går under rasen Goldgam  (golden /gam) obs skojar bara ;-)
Igår tog vien rikigt lång runda på Söderåsen var tvungen attavsluta det hela med simning i dammen eftersom båda två hade hittat en del surhål .
Nu har jag tagit foto på mina nya hundar (med mobilen) korten är längst ner ;-)

Här kommer några bilder på två galna hundar (och ja , jag är fortfarande inte vän med denna kamera )

Yihaaaaa badförbudet är upphävt av "Tanten"




Njutning på högnivå  nämligen Krydda,s nivå :-)





Nuuuuu kommer jag o tar dig Tant !



Attans oxå " Tanten" har upptäckt mig hmmmmm


Oki skadan är redan skedd nu kör jag gärnet såååå skönt


VA?????? uptäckte hon mig här oxå


Detta är livet meeeeh sluta nu och fotografera




Jahapp nu ligger man pyrt i det ,, IGEN


JAG är inte RÄDD  jag KAN balansera   gäller bara att hålla tungan rätt i mun ;-)


Men alltså SKA jag stå härt länge och vänta??


Nice här kan man relaxa.


Bästa pinnen i hela skogen



jag ska nog visa den Krydda att jag kan banne mig jag oxå


Nyklippta hundar




Kommentarer
Postat av: Jeanette

fniss speciellt Paco ser rolig ut i den nya frisyren :-)

Skönt att såret är läkt på el kryddo.

2009-06-01 @ 06:18:18
URL: http://www.dizza.se.
Postat av: Anonym

Vadå "klar" i trädgården???????????????? Hur gör man då?????????????? Jag e inte ens "klar" med blomkrukorna inne jueee ;-)

2009-06-01 @ 21:54:32
Postat av: Ann-m o Retrivrarna

Till "Anonym"

S Allt är ju relativt -) Jag har inste så höga krav när det gäller trädgården mer än att gräsmattan ska vara klippt + ogräset får inte ta överhand ;-)

2009-06-02 @ 14:18:38
URL: http://retrivrarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0