Tjena mittbena vi har hittat tillbaks hit !!!!

Idag har vi haft Vår och Vinter på samma dag i Skåne *skakar på huvvet*     Det blev en prommenad på Söderåsen i full snöstorm,jag frös och hundarna hade störtkul....
Hela helgen har gått åt att träna hund,så kommer det att se ut hela denna veckan oxå,,, nu jäklar ska vi se till o skärpa oss.
Är ju Premiär den 1/4 för mig o Kryddan i Apell tävling        Pako ska få kämpa ifatt sin tappade kondis och vi kommer att satsa för fullt nu i Räddningen  mao vår svacka måste vi bara komma ur nu*bestämma*
****
Förklaring,,,
Jag har varit i en riktig svacka när det har gällt hundträning  totalt tappat tron på mig själv och mina hundar  mest på Pako,s kapacitet eg  men vatusan det är inte han som brustit utan det är då jag *tokstollan nr1* 
Så nu har jag fått en spark i ändan*hehehe inga kommentarer jag vet att den inte kan missas flinar*  djupdykningen kom samtidigt som vi var på förarutbildningen och jag åkte på den där hjärnhinneinflamationen  sedan dess har det bara gått nedför i träningen, men det är slut på detta nu     se upp nu kravlar vi oss upp igen o tar nya tag.  Beslutet om att stanna på Nationell Nivå inom Räddningen är upphävt  jajajajajaja  jag kan få göra det *tycka*  skyller på tillfällig sinnesförrvirring. Ni som känner mig sitter nog just nu o nickar väldigt instämmande*S*
Det är till det Internationella stadiet vi ska så det så.

Kryddan o jag SKA vara så förberedda vi bara kan inför Appelltävlingen.
Annat kul som oxå har hänt är att Brukshundstidningen har varit och gjort ett reportage om appellkursen vi går i + att jag/Kryddan blev fotograferade av Jan Gyllensten i Torsdags när det blev spår i gräs   Kryddan skötte sig ypperligt. Han lovade att skicka ngt kort *hoppas han kommer ihåg detta...   )Jag själv är fortfarande stor ovän med min kamera*morrar*)
Håller tummarna nu att detta kommer med i tidningen   Reportaget om kursen menar jag så klart då *fattar ni väl*
Näääää nu ska jag fortsätta att plugga Etik o Livsfrågor  Pustar högt..
Ha en superskön kväll och fortsatt trevlig vecka om ni inte kikar in här mera....
Pttsssss skriv gärna ngt när ni ändå är här......// Ann-Margreth

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha, har ni snö???
Btw, det har vi oxå, några flingor lite här och där.
Lycka till på apellen.
Pako kan du lämna hit *saknar*.

2008-03-03 @ 20:20:22
Postat av: A-M

Tack så mkt
Vi får kanske besök från 08-land den dagen
Peggy o Magnus kör trol ner ifrån Grillby för att beskåda debuten sååå antingen blir det champagne eller så blir det grav öl den kvällen ;-)

2008-03-03 @ 20:54:33
URL: http://retrivrarna.blogg.se
Postat av: A-M

*Gissar på champagne*

2008-03-04 @ 19:05:19
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Vad kul att du hittat hit igen! Vid nästa uppdatering av min hemsida lägger jag in en länk hit om du inte har något emot det.

2008-03-04 @ 23:35:42
URL: http://www.famhalin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0