Lördag

image33

image34





Sitter just nu på jobb,, ska gå av kl 9,00  köra i full 90 till Hbg och hämta Oliwer(barnbarnet) 
Därefter blir det en tur till Söderåsen med hundarna och Oliwer.
Denna veckan som gått har inte alls varit ngn kul vecka,, Begravning  min far gick hastigt bort ,,, Iofs så har vi inte haft ngn superkontakt ,,om det nu (i vuxen ålder) berodde på oss två eller andra inblandade jaaaa det vet jag inte riktigt  men kontentan är iaf att jag kan helt klart konstatera att det finns riktigt elaka människor i ens närhet.
Nog om detta från en som aldrig kommer att rätta in sig i ngt ledband...

Pako o kryddan är igång med sina resp träningar
Kryddan blir bara bättre o bättre i spåret *roligt*
Pako jaaaaa han är som han är :-P 

Kommentarer
Postat av: Peggsan

*Kramar*

2008-03-29 @ 07:16:41
URL: http://www.kennelreloads.com
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Det gäller att välja bort personer som stjäl ens energi på ett eller annat sätt. Jag tror att man på något sätt ändå har kontakt med sina föräldrar oavsett om man träffas/talas vid ofta eller inte. Bra att du avstår ledband utan gör det du själv tycker känns rätt för dig!
Härligt med träningen. Här tränar vi också på, fast på vårt sätt ;)

2008-03-29 @ 22:29:46
URL: http://www.famhalin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0