God Morgon

Börjar med att nynna " Hej du vinterland,,,,,,,"
Det är en sagolik morgon i Skåne fast istället för det där vita som ligger hade jag nog föredragit att Våren var kvar.
Det börjar dra ihop sig nu inför tävlingsdebuten så nu ska det slipas o slipa och åter slipas för Kryddans del.
Har fortf liteproblem med påsläppen så det ska tragglas o testas en del nya tips som jag har fått.
En av mina kurskompisar startade i helgen och blev uppflyttad *härligt*

Gårdagens träning blev väl inte så mkt med den som förväntat för Pako,s del...............


Näää nu får kläderna åka på och ut på dagens första prommenad  måste ju bara fotografera detta vinterland :-)

Kommentarer
Postat av: Kattis

Godmorgon!
Fina hundarna är, har själv två Golden.
Men tyvärr kör jag ingen träning på dem, vilket jag gjorde med den förra hunden vi ´hade.
Ha en bra dag!
K

2008-03-25 @ 07:27:38
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0