Ännu en dag till ända

Gokväll på er :-)
image14


image15


image16

Bjuder på ett kort iofs skit kvalité taget med min värsta ovän=kameran men det är iaf 2 underbara objekt som fastnade*S*

Även denna dagen går till historien som en av de alla fullspäckade dagar i mitt liv *pustar lite*
Idag har det jobbats x-tra förmiddagen  hem i full hastighet bytade om packa träningsväskan + fixa fika osv..
Upp till Söderåsen sammanstrålade med en träningskompis.
Först gick vi en lång runda med hundarna därefter tränades det markeringar med Pako och Vimsa (en liten Borderterrier) Kryddan fick träna budföring  därefter blev det konditionsträning för alla 3 avslutade med lydnadsträning för Kryddan.......
Nu är vi anmälda till vår debuttävling i Appellklass den 13/4 + en Lkl 1 den 17/5 så nu ska jag o Kryddan ut o ta hundvärlden med storm *obs Ironi*
Väl hemma så kom jag på att det var möte på klubben ikväll så det blev bara till o sticka iväg igen,,
Och nu är det dags för John blund att komma hit  ///// Ann-margreth

Kommentarer
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Det där med att "ta världen med storm" tolkar inte jag som ironi. Eftersom Nelly och Kryddan är släkt så kan jag mycket väl tänka mig att det kan storma när ni drar fram :)
Håller tummarna den 13/4! Vi ska nog debutera i Appellklass den 4/5 på hemmaklubben.
Hur har du tränat framförgåendet?

2008-03-08 @ 10:00:04
URL: http://www.famhalin.se
Postat av: A-M

*Kramar om stort och länge*

2008-03-11 @ 14:33:05
Postat av: karin h pettersson

Hejsan !!
Roligt att hitta din blogg. Fina bilder och snygga hundar särskilt Kryddan!!!
Glada hälsningar från Mariestad.

2008-03-16 @ 20:37:53
URL: http://stjarnglimtenslilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0