Nu har jag fått lite att tänka på ,

Vi var o tränade Räddning igår,, testade Kryddan lite och jisses vad duktig hon var,, Hon har ju aldrig gjort detta innan men efter första skicket så fattade hon att hon skulle ta lösrullen,,,hem till matte i snabbt tempo+gjorde klockrent påvis..
Jag ska testa henne i vårt nya ruinområde (vilket är svårt) oxå...

Pako var oxå helt grym igår snacka om toppad galenpanna vid ett skick flög de liggande grenarna i luften  han skulle bara fram helt enkelt, raka snygga skick superbra fart,,bra markering osv osv   kanske har det varit till Pako,s fördel att han har fått stå still ett tag  vem vet.
Det är just sådana här träningar man behöver för att bli peppad till max själv :-)
Så nu vetetusan vad jag gör eg...Ska jag ösa på rejält med Pako ? el ska lilla Nitroglycerinet få hoppa med i Räddningskursen?
Hmmmmm tror jag bådadelarna ett tag framöver.
Men en sak vet jag iaf ,,,att nu öser vi på ordentligt med konditionsträning här  på oss alla 3  

Kommentarer
Postat av: PW

Klart att "Nitroglycerinet" fixar det där perfekt!! Hon kan göra allt den hunden;) Visst är det synd att man inte har allt tid i världen men jag är rätt övertygad om att Du och hundarna fixar det mesta ni bestämmer er för och gör kloka val.

Kram på er från Grillbygrodorna.

2008-06-19 @ 08:10:07
URL: http://www.kennelreloads.com
Postat av: Birgitta med Goldentjejerna

Jaha, det var här man hittade dig idag :)

Vad underbart att ha en hund som man bara kan välja och vraka bland aktivitern, fast ibland blir det ju svårt också.....dygnet har ju bara 24 timmar.... tror jag....

2008-06-19 @ 15:59:41
URL: http://www.famhalin.se
Postat av: Kitty å flåcken

Jo du de e bara å ansöka om några timmar till på dygnet. Lätt som en plätt ;)

Kul att dogsen funkar så bra i allt du gör med dem, men troooooor att de har med snörhållaren å göra hehe.

Ha en nice misommar ;)

2008-06-19 @ 22:12:52
URL: http://www,hundtrim.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0